Har jag sagt att jag gillar dekorplast?

Eller kontaktplast som man också kan kalla det. Är helt såld på det, så praktiskt. Man kan så enkelt ta bort det när man vill göra om och det vill man ju ofta! ;)

Hemma finns det numera uppsatt lite här och var...

I tvättstugan är dörren dekorerad med svarta cirklar.
Väggordet bredvid är även det fixat med dekorplast.


                                        Dinosaurierna på sonens dörr.

                                        

Det lilla huset (som är ett test) är inklätt med dekorplast.
Tändsticksasken som stod bredvid undkom inte utan fick sig en omgång den med! :)


                                          Och så badkaret.

                                          


Är ganska säker på att det här inte är det sista som dekorplast kommer att användas till i det här huset! :)


Kommentarer
Postat av: Pysseliten

Fint tyvärr har jag inte mitt badkar kvar :)

2009-12-25 @ 13:09:22
Postat av: P

gLÖMDE SÄGA ATT HUSET VART KANON FINT :)

2009-12-25 @ 16:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<