Sista inlägget för året! =)

Kikar in här för att önska Er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
Hoppas att alla kommer att få en trevlig kväll och att tolvslaget blir magiskt...:)

Jag hoppas att ni som läser bloggen även kommer att följa denna under 2010 då jag hoppas kunna utveckla den ännu mer än vad jag hunnit på de två månaderna som den nu existerat.
Vi ses!

Kramis
/Mia



Till sist vill jag så klart visa dagens pyssel...

 

Några enkla blomsterarrangemang
(blomsteraffären hade typ inga små blommor, så de blev inte riktigt som jag tänkt mig, surt!)

  

Här är dalahästarna i mdf som nu är klara.
Synd bara att fönstret är så förskräckligt fult!
Någon som har något bra tips mot det, förrutom att byta fönster?


Kommentarer
Postat av: pysseliten

Fina :) Visst är det kul med Mdf man kan ju göra hur mycket fint som helst :)

Vi hade med bruna fönster förut med målat alla vita .

En super jobb men man får ta ett rum itaget .

2010-01-02 @ 08:33:29
Postat av: Mia

Pysseliten:

Ja, Mdf är bra! Har märkt att du är ett stort fan av det! :) Visst har vi funderat på att måla alla fönster vita men vi har också insett att det är ett hästjobb. Kanske får bli när barnen blir lite större och tid/ork finns!?

2010-01-02 @ 12:51:36
URL: http://mysansvra.blogg.se/
Postat av: Loella

Så fina dala-hästar vill ha :)

Och jag bara älskade fönstret (minus den bruna färgen ;)



Hade gott!

2010-01-07 @ 21:52:34
URL: http://cedlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<