En liten uggla!

Jag är verkligen inne i en pysselperiod just nu. Här kommer en liten uggla som jag sytt nu ikväll...=)




Inspirationen kom från vår lilla tjejs pyjamas där motivet innehåller bl a en uggla.
Det verkar vara inne med uggle-motiv just nu, tycker det dyker upp lite varstans. 

För ett par veckor sen köpte jag en tallrik på Lagerhaus och motivet på den innehåller ugglor, gillar den skarpt! :)

(Bild från Lagerhaus)

De har även den här fina ljuslyktan. En sån ska jag nog önska mig i julklapp eller nå´t! ;)

(Bild från Lagerhaus)


Ugglor...ha...ha...det får mig förresten att tänka på en rolig grej på jobbet...*ler*

Jäsp!
Nu är jag så trött så ögonen faller ihop snart, så dags att kojsa. Natti! Natti!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<