Välkommen till min nya blogg!

Hej!
 
Bättre sent än aldrig brukar man ju säga och det är definitivt så man kan uttrycka det vad gäller mig och det här med bloggande. Nu har iallafall även jag hittat till den här världen så jag tänkte göra ett seriöst försök till att skapa en blogg som kanske lyckas fånga åtminstone någon läsare där ute! 
 
I bloggen kommer jag att skriva om allt mellan himmel och jord men nu till en början kommer jag främst att skriva om mitt stora intresse kring inredning och pyssel, eller egentligen om "skapande" i alla dess former. I perioder poppar det upp hur mycket idéer som helst i huvudet och förmodligen skulle jag då kunna skapa på heltid om det inte var så att man är tvåbarnsmor och snart heltidsarbetande igen. Det är ju inte så att jag bara  pysslar och bloggar! *ler* 
 
Hoppas att ni kommer att finna min blogg intressant och att ni inte är rädda för att kommentera inläggen!
Kom gärna med tips och idéer...
 
Ha en bra dag och ni, var rädda om varandra!
 
/Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<