String v/s Bauhaus

Har alltid gillat stringhyllor, så tror ni att jag blev glad när min sambo
föreslog sådana till våra filmer??? :)

 
Bilder från: www.designonline.se

Glädjen blev dock ganska kort...
För,  när vi äntligen kommit fram till vilka hyllor vi skulle ha så fick vi inte tag på dem! :( Vi var runt på Nordik, Lindholms och Designtorget som vi visste sålde vita stringhyllor - men överallt var de slut. Det är väl ändå typiskt!

Min käre sambo (som är en klippa vad gäller research) sa då att han visste att Bauhaus hade "String-kopior". Så, vi slängde oss i bilen och tog en tur till Norrköping istället. Och en kvart innan de stängde kom vi faktiskt ut med ett par hyllor. Stringhyllorna skulle ha kostat 925 kr/st och vi gav 279 kr/st för dessa på Bauhaus. Ett riktigt fynd tycker jag! :)


Kommentarer
Postat av: Maria A

Hej! hittade till din sida när jag googlade efter stringhylla från Bauhaus, tänkte bara hör vad märket heter, de verkar aldrig finnas närt vi är där nämligen!=)

Mvh Maria!

2011-09-30 @ 23:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<