Alla tjejer (& killar?) drömmer väl om att få ha ett eget...

DRESSINGROOM!?
Jag är inget undantag...
Tänk vad härligt att kunna få ha ett stort rum, fyllt med hyllor där man kunde ha sin egna lilla oas med kläder, skor, assessoarer av alla de slag.
Det kommer med största sannolikhet inte att inträffa för min del, men drömma om det måste man ju ändå få göra eller hur? Idag har jag iallafall bringat lite ordning i min röra bland alla kläder som bara hamnar i en stor hög i klädgarderoben. Känner ni igen er?

En sväng till IKEA...en klädstång och några klädhängare senare...=)



Mitt mål är nu att allt inte ska hamna på stolen...får se hur det går!

//Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<