Gardiner och annat småpyssel! :)

Lördag! Vilken härlig dag...
Tänk om det kunde vara lördag hela veckan, vore inte helt fel eller vad säger ni? :)

Idag har det faktiskt hunnits med en hel del här hemma, fast först åkte vi och köpte oss en ny kaffebryggare för igår pajade vår gamle trotjänare. Tror säkert att jag haft den i 10-15 år så ja, det var väl helt enkelt dags för en ny. Köpte även en hårklippare så nu kan jag klippa lillkillen utan att behöva låna maskin. 

Sen sydde jag nya gardiner...
(har bara en lång rackare kvar att sy - puh!)


Gjorde ett enkelt ljusfat, bytte ut hjärtat i krukan och gjorde en vasdekoration med sand...:)

   

Sen har jag förstås sneglat på Melodifestivalen. Är inte alls imponerad av låtarna!
Flera av dem var riktigt dåliga tyckte jag. Hoppas att det blir bättre framöver.

KRaM
/Mia


Kommentarer
Postat av: Pysseliten

Härligt tyg :) och kul att sy .Idag har jag ett extra pass framför mig med din kusse :) Så ska sätta på kaffe nu för att piggna till . Var ju på fest igår så det kommer att bli en seg dag .Men man får ju skylla sig själv .Ha en bra Söndag

2010-02-07 @ 09:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<