Väggdekoration

Go´kväll!

Snö
...snö...snö! Märkligt det där, antingen har vi nästan ingen vinter alls eller så har vi verkligen vinter! Men nu får det väl ändå räcka! Snön får gärna ligga kvar men det behöver väl inte komma mer nu? Jag längtar till våren, fågelsång, promenader, öl i solen...ja, listan kan göras lång! ;)

Här kommer en liten bild på en väggdekoration som jag pysslat ihop ikväll.
Har limmat ihop "dekorationspinnar" som jag köpt på IKEA...:)




Inspirationen har jag fått från Erika Tubbins  fina disktrasor.



KRaM
/Mia


Kommentarer
Postat av: Jojo

Det där ska jag kopiera! Har ett par ställen nu där det tidigare hängt kransar som jag vill fylla ut med något som inte har en fyrkantig form. Toppenbra idé!

2010-02-04 @ 09:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<