Gardinbytet förde med sig lite annat pyssel

I helgen tog jag mig äntligen i kragen och slet ner gardinerna i sovrummet. Det bara for omkring damm och det tror sjutton det för vi har nog inte haft ner dem en enda gång på de tre åren som vi bott här. Skäms! ;)

I samband med detta blev det ett totalt färgbyte i sovrumsfönstret. Allt det svarta byttes ut och detta förde med sig en del annat pyssel...

Omplantering av blommor



Några små dekorplastfjärilar fick landa på IKEA-lampan



Två nya tavlor
Den till höger fick hamna i vardagsrummet.
(vill ni göra egna så kan ni göra det på www.eyechartmaker.com)

     

Så här blev sovrumsfönstret till slut...

  

Vilken skillnad det kan göra att bara byta ut några få saker!

Har ni gjort något pyssel i helgen?


Kommentarer
Postat av: pysseliten

Ja jag haft fullt upp med vänner och kalas :)

Bytet vart fint . Jag byter ju super ofta som du kanske sett tycker det är så kul att förändra rummen med olika färger :)

2010-01-11 @ 20:31:49
Postat av: ewasgalleriochhem.blogspot.com

Vilka roliga tavlor med text,har själv suttit och tryckt en på duk idag,men det där ska jag prova

Tack för berömet av min gardin o kuddar

2010-01-18 @ 21:43:49
URL: http://ewasgalleriochhem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<