Stansat smycken

Idag har det stansats smycken här hemma, det blev ett par "namntags" med mina barns namn på. Jag är helt nybörjare på det här med att stansa smycken så för att vara första gången så är jag rätt nöjd.

Att göra egna smycken är verkligen hur kul som helst, det finns så mycket man kan/vill göra! Synd bara att man inte har all tid i världen också. För TID, det är verkligen en bristvara när man jobbar och har småbarn! Någon som känner igen sig? =)

Bäst att ta vara på tiden...så nu ska jag gå och busa lite med mina små hjärtan!
Hoppas att ni får en härlig lördagskväll!

KRaM
/Mia


Kommentarer
Postat av: pysseliten

Fina !!har tänkt ta med min flicka och gå en smyckes kurs, någon gång :)

2010-01-25 @ 17:59:29
Postat av: Ninna

Tack för din trevliga kommentar :) Jag känner verkligen igen mig i dina tankar kring att tiden inte riktigt räcker till... det finns ju så mycket man skulle vilja göra, namntags står på min "önskelista"...

2010-01-27 @ 23:27:44
URL: http://mimejd.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<