Mera tulpaner...=)

Så var det söndag kväll igen och jag sitter och undrar, vart sjutton tog helgen vägen?
Den har liksom de flesta helger gått alldeles för fort och jag har väl hunnit typ 1/3-del av vad jag hade tänkt mig. Men, men...det är bara att acceptera.
Man kan inte hinna allting hur gärna man än vill!

I förmiddags var vi ute och tog en långpromenad i det fina vädret.
Och vilket väder vi har haft de senaste dagarna, helt underbart.
Påminner en om att det faktiskt kommer en vår så småningom! :) 



I slutet av förra veckan så fixade jag till vårt ljusfat lite. 
Hjärtanen har jag gjort av gips och sen målat med orange hobbyfärg.

 

Hoppas ni haft en bra helg?

KRaM
/Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<