Bodyrockers

Igår förmiddag fick jag för mig att jag skulle köra ett träningspass, nämligen det här: 

550 Rep Fat Massacre

Oh shit! Körde först uppvärmningen och sen gav jag mig på passet. När jag kom till övningen STAR CRUNCH och låg där och kämpade så började jag må så illa så jag fick avbryta träningen. Vet inte om det berodde på den dåliga formen man är i eller vindrickandet i fredags kväll...:) Blä, mådde dåligt i flera timmar efteråt.
Men, jag ska allt ta revanch någon dag framöver. Så lätt ger jag mig inte!

 

Det verkar vara riktigt tuffa och bra övningar på den här sajten www.bodyrock.tv och jag tror att det kan bli ett av de verktyg jag kommer att använda i hemmaträningen. Har ni tips på andra bra sajter med bra övningar så tipsa gärna!

KRaM
//Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<