Målat om Olivers rum!

 Hej hej!
Det har varit lite tyst här den här veckan...
Det beror på att jag haft en sjuk liten tjej här hemma, haft mycket på jobbet och att jag nästan varje kväll hållit på med att göra om Olivers rum! Ibland undrar jag hur man är funtad? :) Ofta när det är "stressigt" så får jag någon fix idé och då ska jag göra ännu mer saker helt plötsligt! Någon som känner igen sig?
Hur som helst, måste ju så klart visa lite före och efterbilder! Det är inte helt klart än, det ska till lite hyllor över skrivbordet och så men jag har inte riktigt bestämt vad han ska ha för slags hyllor där än! Jag är verkligen jättenöjd med resultatet, det känns mycket fräschare och passar mycket bättre in i vårt för övrigt mer och mer svart-vita hem! ;)

INNAN SÅG DET UT SÅ HÄR:

 

NU SER DET UT SÅ HÄR:

 

Nu är jag hur trött som helst efter att ha grejat en massa inför morgondagen.
Emilia fyller 2 år, fars dag *3 och brorsans tjej som också fyller år!
Det blir en händelserik dag imorgon...:)

Go´ natt!

//Mia


Kommentarer
Postat av: pysseliten

jätte fint :) Ja jag känner igen mig vill alltid ha massor att göra . Och börjar gärna med massor av projekt samtidigt .Har lite på gång nu måla en del i går i garaget medans regnet öste ner .

2010-11-14 @ 07:50:53
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<