Med en vilja av stål...

Barnen sovande brevid mig...sambon liggandes bredvid mig...tv:n på (det är House)...jag halvsover. Men, nä! Skam den som ger sig! Så vid halv tio igår kväll avverkades det första träningspasset på hemmaplan! På med Bodypump 67 på datorn och så var det bara att köra så svetten lackade!

Aj...aj...aj...vilken träningsvärk jag har nu, det känns att de små musklerna man har fick jobba kan jag lova. Men, det känns faktiskt rätt gött för då vet man att man tagit ut sig! ;)

Det går att träna hemma, inte lika kul som att köra på gymmet men det är absolut fullt möjligt!

                                 Hoppas allt är bra med er!?
                                                KRaM
                                                //Mia
              
                                  Bild från: www.bodypump.dk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<