Vilken förkylning! :(

Vilken otroligt dålig start på veckan!
Hela förra veckan var jag snorig och hostade en massa och ett par dagar i början av veckan fick jag t o m vara hemma för att jag var så risig. I fredags och lördags kände jag mig lite bättre och tänkte att nu har det vänt! Men, det var ju att ta ut glädjen i förskott...

Igår på dagen började jag få ont i halsen och på kvällen fick jag även feber!
Så, idag har jag tillbringat dagen på hemmaplan, igen! :(

Vad är det här? Ska man aldrig bli kvitt den här förkylningen?
Grr...Grr...Grr...



Nu är jag så trött på det här!
Blir lite stressad också av att veta att det är bokslutsvecka på jobbet och jag ligger hemma och är sjuk. Men sånt är livet, det är bara att acceptera att man inte är mer än människa, krypa ner och dra täcket över huvudet och hoppas att det känns bättre imorgon.

God natt!
//Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<