I´m having a bad bodyday..

Ni vet, ibland har man "dåliga" dagar och idag är det verkligen en sån dag. En dag när det mesta bara helt enkelt känns fel. Den extra bilringen runt magen är definitivt en av dessa saker!

Efter mina två graviditeter så har den liksom gett sig sjutton på att inte ge sig av självmant, hmf...hur märkligt är inte det! ;) Men, jag ger mig inte utan nu tänker jag ta upp kampen.
Degmagen - se upp för nu ska du få på nöten! :)



Innan jag fick barn så tränade jag ganska flitigt, si så där en 4 ggr/vecka.
Jag gillar verkligen att träna men nu är det så himla svårt att få tiden att räcka till!
Hur gör folk egentligen?

Så, det är faktiskt detta som får bli min första hemläxa. Att tänka ut ett "träningsschema" som verkligen går att genomföra i min vardag.

Men, idag är det ju faktiskt lördag.
Lite godis och ett glas rött känns faktiskt (trots ångesten) ändå helt på sin plats! ;)

Fortsättning följer...


Kram
//Mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<