Träningsredskap

Jag är så sugen på att sätta igång att träna ordentligt men min förkylning vill inte ge med sig! Fortfarande jätteförkyld, hostar och i morse vaknade jag även med en igensvullen hals! Känner mig sliten nu...:(

Igår var jag runt och kollade lite på träningsredskap hem, tittade mest på crosstrainers och cyklar. Min 4-åriga son som var med tyckte att vi skulle köpa allt och ha hemma. Han tyckte det var jättekul! :)

Jag kom ändå fram till att just nu ska jag nog bara investera i en matta, lite hantlar och en boll. Det är inte billigt med träningsredskap och jag känner att jag inte vill lägga ut en halv förmögenhet på något som kanske bara blir ståendes i ett förråd! Ambitionen är såklart en annan men man vet ju lätt hur det kan bli! Om man ser att det fungerar med hemmaträning så kan man ju alltid köpa till saker vartefter.


Bilder från: www.sportjohan.se och www.traningspartner.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<