Det är klart!

Puh! Det har tagit ett tag, men nu i påskhelgen blev det så äntligen klart till slut.
Jag pratar så klart om taket i gillestugan. Minns ni hur det såg ut innan?



2 lager kvistlack och 3 strykningar färg senare...
Nu ser det ut så här! :)



Blev väldigt nöjd över resultatet, mycket ljusare och fräschare.
Har lite inredningsdetaljer kvar att fixa, bland annat måste ju mörkläggningsgardinerna på plats igen!

En ny detalj har redan kommit på plats, nämligen den stora tygtavlan som jag gjort av Marimekkotyget som jag visade er här om veckan. I like it!



Nu funderar jag redan på nästa projekt, nämligen målning av den öppna spisen.
Men, det får nog dröja ett litet tag...=)


Kommentarer
Postat av: Camilla sandbrrg

Wow, vilken skillnad!! Bra jobbat!!

2011-04-30 @ 19:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<