Strålande dag!

Vilken härlig dag det har varit idag!
Jag och ♥ Oliver ♥ har varit på en liten utflykt i skogen, han ville nämligen visa mig vart de brukar gå med dagis. Vi sprang omkring där med dragna svärd (pinnar) och lekte en ganska lång stund. Det var verkligen supermysigt att få följa med på hans äventyr. Varje dag faschineras jag över vilken fantasi han har.

Idag har jag även fixat så vi har några saker att se fram emot framöver...:)
Till Olivers lycka bokade jag idag en liten tripp till LEGOLAND i sommar.



Och i höst, närmare bestämt i oktober, då bär det av till Teneriffa
Längtar redan nu! :)



Undrar om man kommer att vara någon annanstans än i barnpoolen? ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<