Inredningsinspiration och träningspepp...=)

Hej på er!

Vet ni - tidigare idag hittade jag min sambo sittandes nere i gillestugan, klurandes på inredning. Ja, inte samma typ av inredning som jag brukar fundera på utan mer den tekniska! ;)
Men, då kunde jag ju så klart inte låta bli att fundera lite jag med...he...he...

Eftersom taket, väggarna (förutom fondväggen som är svart) och den öppna spisen numera är vita så klurar jag på att ha lite mer mörka inslag i inredningen. Rummet kommer ju mest att vara ett mys-/filmrum och då kanske detta är lämpligast? Vad tror ni om det?

Så, här kommer ett litet inspirationskollage över saker som jag skulle
kunna tänka mig att ha där nere! :)

Kollage: Eget
Bilder från: Mio

Annars då? Ja, söndag kväll...igen!
Himmel vad tiden går fort!

Det mest spektakulära som hänt den här helgen var väl mitt tappra försök till en joggingrunda - som mer blev någon form av intervallträning och ett grymt uppvaknande efter månader av total avhållsamhet vad gäller träning. Här behövs det verkligen bättring! Så, vad säger ni...ska vi peppa varandra lite? Tränar ni något, hur ofta och hur får ni in det i vardagen?

Nä, nu måste jag nog ta en liten runda i era bloggar och se vad ni
har haft för er under helgen också! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<