Julstämning?

Jag vet inte vad det är men jag har inte direkt känt av någon julstämning än. Har ni?
Har gjort ett tappert försök i veckan genom att baka lussekatter, spelat julmusik på radion, druckit glögg men ingenting har hjälpt. Tror det är snön som fattas! 
När ska den komma egentligen???

Så här har det sett ut idag här hemma...



Regnigt, grått och fullständigt dötrist! :(
Nä, nu vill vi ha snö så det blir lite ljusare så man får tillbaka lite energi igen.
Man vill ju bara gå i ide när det är så här!

.................Zzzzzzzzzzzzz................

Många har säkert sett att det på sistone cirkulerat runt många bilder på stjärnor ihopbundna av grenar? Och idag har jag minsann gjort mig en alldeles egen. Den känns helrätt på sin plats på bänken i vårt vardagsrum. Enkelt och fint.



Jag passade även på att måla över en gammal ful oljemålning som jag gjort för länge
sen, nu fick den istället bli en liten jultavla...:)



Nu är det dags för lite lördagsmys här!
Sonen har beställt bakad potatis så det får det bli, med entrecote till.
Mmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<