Shoot for the moon...

TGIF! :)

Det har varit en tuff vecka, men det har ändå gått över förväntan måste jag säga. 
Men, fy för att vara ensamstående. Hur orkar man?
Tycker det varit jättesvårt att hinna med allting och att blogga har det ju definitivt inte varit tal om, som ni kanske märkt! :)

Idag fick jag stanna hemma igen med barnen. Oliver hade feber när han vaknade imorse så jag beslöt att Emilia också fick stanna hemma. Eftersom Olivers ögon börjat se riktigt irriterade ut igen så ringde jag till BVC,  så i förmiddags fick vi komma dit så de kunde ta en titt. Det slutade med att vi fick ögondroppar som vi nu ska ge var 4:e timme. Puh, det tar ju typ en halvtimme varje gång eftersom han totalvägrar! :( Några tips?

Jippie! :)
I eftermiddags kom Olof hem från Orlando. Åh, vad skönt att han är hemma igen!
Han hade köpt några presenter till oss och den här gången överraskade han mig faktisk lite...♥
Jag fick parfym men sen fick jag nämligen den här fina tavlan också! I really like it! :)


Foto: ©Anna-Mia Rehn

Nu sitter jag här och försöker slappna av lite med ett glas vin innan middagen.
Härligt! Härligt! :)

Trevlig helg på er!


Foto: ©Anna-Mia Rehn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<