Årets färg 2011

Varje år utser Pantone årets färg. Minns ni vilken som var färgen 2010?
Turkose....:)
Och så här såg det ut här på bloggen då!

 

Och visst har det väl ändå varit ganska mycket turkost i affärerna under 2010?
Jag gillar den här färgen! Den känns somrig och man blir glad av den.

Nu är det dags att presentera årets färg, nämligen:




Årets färg är en rosa historia. När jag var liten gillade jag rosa, när jag blev lite äldre fullkomligt avskydde jag rosa och nu? Ja, jag måste medge att jag nog faktiskt skulle kunna tänka mig att äga lite rosa saker!
Än så länge så finns de rosa detaljerna dock mest i vår lilltjejs rum.
Får se hur länge det varar och vi får även fr o m nu se om det är rosa som kommer att regera på marknaden framöver. Vad tror ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<