Fredagskväll...

Har haft en härlig dag!
Dagen började med lite sovmorgon för en gångs skull...jippie! :) Sen jobbade jag faktiskt ett par timmar innan det bar av till stan för lite inköp av några presenter. Oliver ska på kalas imorgon och efter det ska vi till min mamma som fyller år! 

Och nu har det blivit dags att gå och fixa lite grekisk sallad och korka upp en flaska rött, för ikväll blir det fredagsmys! Kan det bli bättre?

♥ ♥ ♥

Kommer fömodligen att hamna framför Let´s Dance senare, dvs om jag vinner kampen om fjärrkontrollen. Tycker alltid det är kul att se hur det går för dem som ställer upp och visst blir man imponerad av hur mycket de lär sig under tidens gång?

 

Trailer hämtad från: www.tv4play.se

Får se om jag tittar in här lite senare men jag passar iallafall redan nu
på att önska Er alla en trevlig fredagskväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<