Lite inspiration till ditt badrum...

God kväll!
Gårdagen slutade med jobb in på nattkvisten och dagen idag har inte innehållit så mycket annat heller. Det är bara måndag kväll men jag är så trött så ögonen går i kors redan. Hur ska den här veckan sluta?

Skönt att glömma allting för ett ögonblick och titta runt på nätet och på alla
inspirerande bloggar som finns där ute! ♥

Är det fler som känner att ni bara vill göra om allting där hemma nu när man "kastar" ut julen? :)
Nu ikväll fastnade jag på fina saker som iallafall jag gärna skulle vilja ha här hemma i mitt badrum.

Här kommer ett smakprov! :)


Alla saker kommer från: www.åhlens.se
Kollage: Eget

Måste också tipsa om att Åhléns har en kul funktion på deras hemsida
där man kan göra sina egna "stil"-sidor och även titta på sidor som andra skapat.

STILVERKSTAN

En riktig inspirationskälla! :)




Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days-

Vad roligt att man kunde inspirera med kycklingburgare, en garanterad favvorit hemma hos oss.



Och tack, det känns alltid kul o upptäcka nya läsare, vad roligt du har hittat min blogg. :-)



Jag måste kika in på ditt tips om stilverkstan, det verkade himla roligt. För några år sedan hade de något liknande då man kunde inreda ett helt rum från golv till tak, det var skoj att sitta pyssla med.



Ha en trevlig kväll!!



2011-01-11 @ 21:06:40
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<