Vårkänslor! :)

Nu när jul-och nyårshelgerna är över så kände jag att jag bara ville få bort allt juligt här hemma illa kvickt! Så, idag åkte granen ut och tomtarna ner i sina lådor igen. Barnen hjälpte gladeligen till och med var sin dammsugare i högsta hugg sög de upp alla barr som kom i deras närhet. Vi var ett riktigt team! :)

Jag längtar så mycket efter våren nu men när vi på eftermiddagen gick ut för att få lite frisk luft så blev man verkligen påmind om att det kan dröja innan den kommer. Det snöade, så det fick bli skottning och snowraceåkning för vår del. Vi hade hur kul som helst och en jättemysig stund ute och det laddade mina batterier för resten av dagen tror jag!

♥ ♥ ♥

Eftersom jag är lite krasslig (har åkt på en rejäl förkylning) och det dessutom är jobbdag imorgon så är det nog tyvärr dags att krypa ner och släcka lyset nu...

Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<