Besök på Nordik och lördagsmys...

Hej på Er!

Och så var det lördag igen - härligt, härligt!
Tiden verkligen flyger fram för tillfället, tänk att det bara är en månad kvar att jobba tills man går på semester! Ska verkligen bli härligt att vara ledig lite, behöver definitivt ladda batterierna känner jag.

I förmiddags åkte jag och sonen till NORDIK och kikade för de har konkursutförsäljning, 50% på ALLT! Och, det märktes ju kan man säga. Uj, vad folk stressade runt och rev åt sig saker...:)
Det enda jag kom hem med var dock en ny kudde. Hade nog kunnat shoppa lite mer men man kan ju inte bli så långdragen när man har barnen med sig.
Att gå i inredningsaffärer är nog inte det roligaste de vet direkt! ;)


Foto: ©Anna-Mia Rehn

Borde väl egentligen städa, men jag har lovat Oliver att det är
lekdag idag så städningen får nog tyvärr vänta lite! ;)
Så, nu väntar godis, film och legobyggande...


Foto: ©Anna-Mia Rehn


Kommentarer
Postat av: pysseliten

ja shoppa lite igår lite siffror som jag sprya om då var det 75% .Kudden var jätte fin .

2011-06-17 @ 11:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<