Happy Days - en av mina favoritbloggar

Idag tänkte jag tipsa om en av de bloggar som jag läser dagligen, nämligen Happy Days.

Bloggen drivs av Josefin Landhagen, en nygift tjej som bor i utkanten av Norrköping.
Josefin verkar vara en otroligt driven tjej som alltid har nya projekt på gång! Just nu byggs det t ex ett nytt hus...:) Hon är dessutom en jätteduktig fotograf och bloggen fylls av härliga inspirerande bilder från hennes vardag. 

Jag upptäckte hennes blogg för ungefär ett halvår sen då jag fick nys om att hon
fotat sitt egna bröllop! Hur häftigt är inte det! :)

Att jag väljer att tipsa om den här bloggen just nu är för att jag blev överlycklig när Josefin berättade att hon ska starta en fotoskola på sin blogg! Varje torsdag framöver kommer man att kunna få tips och trix om fotografering och redigering av bilder.
Nu ser iallafall jag min chans till att lära mig något nyttt! :)


Så, gå in ni också och ta en titt hos Happy Days!


Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS*

Men åh vad glad jag blir, tack sötaste för de fina raderna, vad go du är!!



Många varma kramar!!

2011-06-23 @ 00:14:06
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<