Förra veckan...

...var det ganska tyst här på bloggen! Hade varken tid eller ork för att blogga.
I slutet av veckan kände jag mig ungefär så här!
Energi = zero



Så, det kändes extra skönt när det äntligen blev fredagskväll! :)
Helgen ägnades sedan åt lite bilvård, genomgång av barnens galonkläder - vilket resulterade i inköp av nya stövlar till Emilia. Sen tittade jag så klart på Melodifestivalen på lördagskvällen. Härligt att Eric Saade vann, han är en värdig vinnare tycker jag.

På söndagskvällen målade jag och Oliver lite! :)
Han är så rolig, han sa: - Mamma, det här är den bästa dagen i mitt liv! Att jag får måla med dig, du är bara bäst... Och vet du, jag tror att det här är mitt öde - att jag ska bli målare och åka från hus till hus och hjälpa dem som bor där med att måla. Men, det får bli efter att jag varit brandman, polis och filmmakare!
♥ ♥ ♥
Gullunge!



Foto: ©Anna-Mia Rehn


Idag får det åter igen bli en hemmadag eftersom Emilia har feber...
Så, i detta nu ligger vi här i soffan och tittar på Dora.

Ha en bra tisdag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<