Lite nytt...

Ibland får jag en sån där känsla att jag bara måste "rymma" hemifrån lite...:)
Igår eftermiddag fick jag ett sånt infall så jag åkte iväg ett par timmar på eftermiddagen för lite egentid. Åkte in till IKEA och gick bara omkring där och tittade på prylar i ett par timmar. Köpte ingenting alls och det gör att jag faktiskt känner mig lite duktig! :)

Väl hemma igen stod middagen på bordet och kvällen fortsatte sedan med lite vin, choklad, en tidning och melodifestivalen på TV. En riktigt härlig lördagskväll! ♥

Idag var jag faktiskt tvungen att åka in till jobbet en sväng för att fixa några småsaker.
På hemvägen kunde jag inte låta bli att åka förbi Blomstertorget en sväng! :)
Så, på eftermiddagen har jag och barnen planterat om lite blommor här hemma.
Krukan med kakaoögonen har fått komma fram igen...




Vilket härligt väder vi har haft idag!
Solen har nog tagit en del på snön, för nu börjar man äntligen skymta gräset igen!
Är det våren som är på väg nu tror ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<