Nystart i nya träningsskor! :)

Peppa! Peppa! Peppa!
Ja, för nu bara ska jag komma igång med träningen igen!
Det ska väl inte vara så svårt att kunna få till ett par besök/vecka på gymmet eller?

Fast jag vet ju hur svårt det varit innan...:(
Det är vabbande, försök att ändå ligga någolunda i fas på jobbet, Olofs innebandy/squash, att ha renoveringsprojekt på gång här hemma, och så den "vanliga" vardagen - dvs. det ska storhandlas, lagas mat, tvättas, städas och så helst ska man hinna med att leka en massa också. Och så kanske hinna se någon film som dimpt ner i brevlådan från Lovefilm. Det kan ta ganska LÅNG tid innan dessa skickas tillbaka kan jag avslöja.

Men nu, får jag helt enkelt försöka att prioritera om lite.
Jag har t o m gått och köpt mig ett par nya träningsskor! :)
Så, den här veckans mål får bli - att träna två gånger på gymmet.
Imorgon får bli första passet! Yey!


Foto: ©Anna-Mia Rehn

Söndag...
Om det inte är för kallt ute så ska jag se om jag kan få lite fönster putsade nu på förmiddagen. Vem vet, kanske öppnar sig en helt ny värld när man kan se ut igen!? :)
Sen ska vi och fira min bror idag, han fyllde år igår så vi ska dit och kalasa lite.

Har ni något skoj för er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<