Sista snön?

Jag kände mig så glad igår när jag med fötterna istuckna i ett par gamla gympaskor promenerade bort till dagiset för att hämta Oliver.
Sol...fågelkvitter...vår! ♥

Men, vad hände???
Imorse när man vaknade så fick man ju en smärre chock!
Nu får det väl ändå räcka med snö. Väderguden - ryck upp dig! :)

Jag längtar så mycket till när man kan sitta ute och ta en fika på altanen (utan att behöva frysa). Påta lite i trädgården...känna doften av nyklippt gräs...grilla...mmm...









Bilder från: Livet Hemma IKEA


Trevlig helg på er!


Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days-

Ja hon är ett litet busfrö.



Hemligheten kommer väldigt väldigt snart... Kanske avslöjar jag redan nästa vecka, det beror lite på... ;-)



Kram o trevlig helg!

2011-03-19 @ 14:43:53
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<