Vår lilla prinsessa ♥

Den här veckan sniglar sig verkligen fram.
Mörkt, grått och alldeles dötrist! :)
Kan det inte komma lite snö snart så det blir lite ljusare ute?
Nähä, det verkar inte så. Ska visst istället bli typ 8 grader varmt i helgen. Hmm...

Igår försökte jag iallafall att pigga upp mig med att först avverka ett träningspass på hemmaplan på lunchen. Det fick bli ett bodypump-pass. Hej  och hå, kämpa på! :) Och ni, vilken träningsvärk jag har idag. Aj! Aj! Aj! Kunde knappt ta mig nerför trappen i eftermiddags. Ha...ha...men det är gött för då vet man iallafall att man lever. 

Efter det bar det iväg till frissan. Så skönt att få fixa håret, gillar känslan man har när man går ut från salongen. Man känner sig alltid himla lycklig trots att man är 1500 spänn fattigare! :)
Då har man lyckats bra med sitt jobb som frisör eller vad säger ni?

Har suttit och gått igenom lite kort nu och jag måste bara visa er Emilias fina klänning som hon fick i födelsedagspresent! Visst är den fin? Tack snälla mormor och morfar! ♥

Emilia på sin 3-årsdag! ♥


Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days- I nybyggda vita villa Höjdarbacken

Så himla söt, vilken prinsessa. :-)

2011-11-17 @ 14:23:24
URL: http://myhappydays.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<