Idag har det firats!

Idag har vi firat ♥Emilia♥.
Tänk att hon redan fyller tre - vår lilla tjej!

Det där är något som jag som mamma har svårt att förstå, att de små ska bli stora. Men jag har nog framförallt svårt att förstå att det går så rysligt fort! Brukar tänka lite extra på det när barnen kryper upp i min famn, att snart kommer de inte att vilja krypa upp i mammas knä längre för att de liksom är för stora för det. För finns det något som värmer ens själ mer än när ens barn kryper upp och lägger armarna om ens hals? Jag tror inte det, så det gäller att ta vara på de här stunderna för de kommer ju inte igen!

Så, nyfikna på vad det blev för tårta? ;)
Det fick bli en Hello Kitty-tårta. Det var första gången som jag testade att göra "Suger paste" och resultatet ja, det ser ni här!



Det var lite svårt att få till det utan att degen gick sönder, tror jag gjorde degen lite för hård. Men, för övrigt var den helt klart godkänd! Så, detta kommer definitivt att testas igen, tror det kan vara användbart i många barnkalas sammanhang iallafall. 

Imorgon bitti väntar riktig paket öppning för lillan, så då får man kanske se till att komma upp något tidigare än vanligt. Jäsp! :) Men, mysigare start på veckan kan man väl knappast få? :)

Och så slutligen GRATTIS PÅ FARS DAG alla pappor!
Ni är guld värda.
♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<