Första advent ♥

Hej på Er!

Hur har ni det så här på självaste första advent!?
Tänk att vi redan är där...

Min dag har varit full av pyssel, precis så som en sån här dag ska vara.
Till att börja med klippte jag sönder mina nyinköpta gardiner...:)
Jag tyckte de blev för breda att ha hela i köksfönstret så jag splittade en längd i två. Och ja, då blev det ju en hel längd kvar så den använde jag till att sy en liten kappa till det lilla köksfönstret och ett par kuddfordral till soffan.



Det har också pysslats ihop en liten adventsljusstake som fick bli en
"man-tager-vad-man-haver"-variant i år...:)



Och så blev det ett litet juligt ljusfat också.
Lätt att fixa när man har barrbuskar med kottar i trädgården...:)


Nu har vi precis ätit lite adventsfika här.
Glögg, lussebullar och pepparkakor.
Mysigt! ♥



Önskar er alla en trevlig första advent!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<