En bild säger mer än tusen ord...:)



Hej på er!

Det har nu gått några dagar sen vi landade här hemma i Sverige igen.
Vi har verkligen haft en jättehärlig semestervecka på Teneriffa. Det var lagom varmt, så där så man kunde gå omkring i bikini hela dagarna. Hur härligt som helst!

Barnen fullkomligt älskade att bada i havet. De låg utsträckta i den svarta lavasanden och väntade på att vågorna skulle komma och skölja över dem. Eller över Emilia rättare sagt! ;) För, vi har visst fått två helt olika barn - Emilia verkar totalt orädd för vatten och Oliver ja, han håller andan en halv minut innan vattnet kommer och blundar stenhårt! Hi! Hi! :)



Den mesta av tiden bestod faktiskt av badande, men en dag gjorde vi en utflykt till Loro Parque. Skönt med ett litet avbrott och det var så kul för där fick vi se shower med både delfiner, späckhuggare och sjölejon. Jag har alltid velat se en späckhuggare och nu fick jag det! Och jag säger bara: - Wow! ;)



I övrigt var nog Teneriffa som jag trodde att det skulle vara, fast mycket mer likt ett "månlandskap". Väldigt mycket berg och lite vegetation (åtminstone på den södra delen där vi befann oss). Och så, hur mycket turister som helst! Där vi var - Playa el Duque, så kändes det som att allt var uppbyggt kring det. Jag funderade på om det över huvudtaget bodde några "vanliga" människor där!



Men, vad slår en sån här utsikt???
...och nu menar jag faktiskt bilden nedanför...;)


Och idag, när jag huttrat och känt mig frusen hela dagen så vill jag åka tillbaka direkt!

Annars då...ja, veckan har det rullat på i ett rasande tempo på jobbet, men jag har även hunnit med ett par andra små projekt som jag hoppas kunna visa er snart! :)

Och ni, imorgon är det FREDAG! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<