Nu är det måndagsmys...=)

Hej på er!
Här har vi startat veckan med lite höstmys.
Tände upp en brasa i öppna spisen när jag kom hem och så kurade vi ihop oss där och tittade på film, jag och barnen. Scooby Doo!

Sen har det byggts och lekts med lego och sen målade vi våra naglar, jag och Emilia...och Oliver! Ja, jag vet inte vad jag ska säga om det? Jag förklarade att killar kanske vanligtvis inte har så mycket nagellack men så sa jag också: - Du får lite ändå, bara för att testa!
Vad då säga en sak och göra en annan! ;)

Nu sover båda sött sen en stund tillbaka, och strax kommer nog jag göra dem sällskap tror jag.
Hoppas på att vakna pigg och utvilad imorgon bitti och känna mig så där sprudlande av energi!
He..he..så tänker jag varje kväll. Positivt tänkande är aldrig fel eller hur?
Hoppas ni fått en bra start på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<