Tapeten är uppe! =)

Efter en vecka med spacklande och slipande om kvällarna, så var det
då äntligen dags att få upp tapeten i går förmiddag.
Det var lite trixigt med mönsterpassningen, men det blev ändå hyfsat bra tycker jag.

Emilia i sitt nytapetserade rum...

Så, gårdagen för mig var en riktigt härlig dag när jag fick tapetsera och sedan
plocka i ordning allting på Emilias rum. Sånt som jag bara älskar att hålla på med! 

♥ ♥ ♥

Söndag - vanligen vilodag men inte här inte...
Snart ska vi dra iväg på gympan (jag o Emilia), sen måste jag nog åka in och jobba i
eftermiddag och därefter är det storhandling som gäller.
Hoppas på att hinna krypa ner i soffan ikväll och bara mysa framför någon bra film! :)

Vad har ni för er denna höstdag?


Kommentarer
Postat av: pysseliten

super fint .

2011-10-09 @ 10:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<