Laddar! :)

Det har blivit en liten paus från inlägg här på bloggen...
Det beror inte på att inspirationen trytit utan helt enkelt på att tiden inte räckt till! :(

Vet ni vad jag gör just nu?
Jag sitter här med en whiskey i handen och tittar på nedanstående bok... :)


Ja, jag försöker ladda lite! :)
För, på måndag ska jag minsann försöka att börja följa detta (iallafall nästan).
Det är inte pga vikten utan jag vill mest testa för att se om man mår
bättre och blir piggare som så många säger.

Fast jag har svårt att tro att jag ska fixa det här!
För när man tittar på det så känns det spontant som att man kommer att gå omkring och vara
hungrig och det kan jag säga med en gång att det fixar inte jag!
För, om jag blir det blir jag arg som ett bi.
Men jag går minsann in i det öppen som en bok med oskrivna blad.
Ser det lite som ett experiment. 

Nä, nu hojtar en liten febrig tjej på mig att hon vill ha mer välling...
Ja, för Emilia hade rejäl feber igen när jag kom hem.
Så trist. Tycker hon varit sjuk så mycket på sistone.

Hoppas att ni håller er friska och krya!
Trevlig helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<