Att fortsätta med projektet "Gungstol"

Långsamt går det iallafall framåt...:)
Det är många lager färg som ska bort och det är väldigt pilligt kan jag lova. Men, snart är iallafall färgen så gott som borta och då är det upplagning med spackel på en del ställen och sandpappring som gäller innan man äntligen kan måla! Och oj, vad jag ser fram emot det - det är ju liksom det som är det roliga.
Minns ni hur den såg ut i färgen innan jag började?
Om inte, kan ni kika här ...

Annars har vi haft en jättefin påsk. Blivit bortskämda med god mat hemma hos föräldrarna, ätit godis så det stått härliga till och småpysslat lite i största allmänhet här hemma...:)

Tyvärr har vi gått och blivit rejält förkylda, iallafall tre av oss! :(
Jag som definitivt inte har tid att vara sjuk nu, det är så mycket på gång den här veckan.

Så, nu kryper jag i säng samtidigt som barnen och håller tummarna
för att vakna frisk och kry imorgon.

Natti! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<