Dammråttorna har fått liv!

Någonting måste göras insåg jag imorse när jag typ fick hoppa över dammråttorna som virvlade runt kring fötterna. De lever! HJÄLP!

Men, de hade minsann inte en chans när jag en stund senare gick till attack med dammsugaren. Är det något som jag ogillar så är det damm. Fy sjutton alltså...
Men, nu är de puts väck! :)

♦ ♦ ♦

I veckan fick jag äntligen tag på tyget från Almedahls som jag så länge letat efter. När det dök upp på Tradera så kunde jag ju inget annat göra än att slå till direkt! Så idag har även symaskinen fått jobba lite, en ny gardin och ett kuddfordral till Emilias rum fick det bli.
SÅ NÖJD! :)

Vår lilla tjej är väldigt förtjust i lila och rosa som ni kanske ser. Hon vill att allt ska ha den färgen.
Här om dagen sa hon: - Mamma, när jag blir så stor som dig då ska jag ha en lila cykel och en rosa cykelhjälm! :)

Lördagkväll...

Nu ska jag ta mig ett glas vin och bara relaxa resten av kvällen.
Hoppas ni gör detsamma! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<