Känner mig lite snuvad på konfekten

Jaha, här har man gått och sett fram emot att få bli lite gaddad imorgon. Men vad händer?
Jo, en liten elak bacill har satt tvärstopp för mina planer! Känner mig liksom snuvad på konfekten om ni förstår vad jag menar. Det här är ju något som jag gått och väntat på ett tag nu och som jag verkligen såg fram emot! Grrr....varför ska man bli sjuk när man har något sånt inplanerat?

Men killen jag ska till sa att det här ordnar vi Mia, ring bara när du är frisk så löser vi det då! Alltså, gud så snällt. De verkar annars vara i princip fullbokade nu till sommaren så det är inte det enklaste att få en tid.

Ja, ja...den som väntar på något gott väntar aldrig för länge eller hur? ;)

Har annars mest legat nerbäddad i sängen och jobbat hela dagen eftersom det är bokslutstider också. Huvudet känns just nu som det vore fullt av bomull och ingenting annat...;) 
Men, jag tror att jag är klar äntligen så nu ska jag bara krypa ihop i soffan och kurera mig.

Bild från: weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<