En helt vanlig söndag

* Barnen vaknade 06:40...
* Städade, vilket innebar att plocka undan så man såg golvet i barnens rum
och så dammsuga hela huset.
* Åt lunch
* Slängde mig i duschen och försökte snygga till mig lite för att sedan gå på 8-årskalas.
* Sprang en löprunda, 5 km (dagens tid: 28:42). Trodde jag skulle dö efteråt, men
det gjorde jag inte idag heller.
* Åt middag
* Duschade igen
* Bloggade - dagens fotoutmaning
* Läste "Alfons" för barnen och stoppade om dem, pussade dem god natt.
* Sitter just nu och äter kvällsmat, fyller i det sista på alla blanketter som ska hit och dit (fritids, 6-års, förskolan) och funderar över morgondagen. Hur lång dag är liksom lagom för en 6-åring som ska börja på fritids? 
 
Jäsp...trött...tröttare...tröttast!
Energidepå = noll.
 
Nu återstår ju bara att packa ihop barnens väskor, se om jag hittar mina jobbpapper som jag haft med mig hem och så försöka sova hur nu det ska gå till. Och så, bestämma hur morgondagen ska se ut. Just det.
 
Imorgon...vardag igen....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<