Att förbereda kalas för en 6-åring

Ja, man får väl ändå säga att jag hämtat mig någolunda ifrån torsdagens insjuknande i maginfluensa. Men trött är jag, det känns i kroppen fortfarande. Det märkliga är att det bara var jag som åkte på det i familjen! Jag trodde maginfluensa tog alla som kom i dess väg?

Här förbereds det just nu ett födelsedagskalas som fått vänta pga alla sjukdomar.
Men, imorgon då ska äntligen Oliver få ha sitt kalas! 

Tanken är att de små busarna först ska få lite muffins o kakor, rita på hela bordet, få glassberg med "tomtebloss", leka fritt innan det så slutligen blir dags för skattjakt! :)

Så, ikväll framför melodifestivalen blir det till att rita skattkartor! :)

Kommentarer
Postat av: Marika

Så skönt att det är över. Fyy magsjuka är min största fasa, hujjedamej! Så kul barnen kommer få det:)

2012-02-04 @ 21:43:12
URL: http://marika79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<