Min hud känns så len, nästan som på en baby...:)

Hemkommen från Nettans hud- och skönhetssalong.
Som en ny människa! :)

Nja, kanske inte riktigt men en härlig stund var det allt.
Det här är ju inte någonting som jag vanligtvis brukar göra utan det här var typ andra gången i hela mitt liv som jag gått på något sånt här. Man borde nog unna sig sådant lite oftare...

Det var den här behandlingen jag var på i dag!
Låter härligt eller hur? ;)

Moisture beauty treatment för ansikte och kropp!

Inledningsvis skrubbar vi hela kroppen med underbara tvättsvampar från havet. Vi masserar hela kroppen i återfuktande och uppstramande kroppsmask. När du ligger härligt inbäddad i värmefilt där kroppsmasken får verka på djupet fokuserar vi på ansiktet där vi rengör och peelar. Därefter gör vi en mycket avslappnande akupressur följt av en ansiktsmassage skräddarsydd för Dig och Din hudtyp. Avslutningsvis masseras Din kropp i de finaste marina extrakten i form av en bodycream. Vid behandlingens slut revitaliseras kroppen med en god oligomerdrink.



Nu är det lördagsmys och Melodifestivalen som väntar här...
Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<