IKEAs Kvissle

IKEA har nu tagit fram "Kvissle", en riktigt snygg och stilren förvaringslösning! Allt för att skapa ordning och reda på skrivbordet. Sladdförvaringslådan kan få flytta hem till mig direkt. Så praktiskt att kunna gömma sladdarna till mobilen, ipaden, kameran m.m som nu ligger utspridda lite här och där och som ger ett "skräpigt" intryck.

 



Bilder från: http://livethemma.ikea.se


Måndag

Ny vecka som även den här börjar på hemmaplan...:( 
Emilia kräktes flera gånger igår kväll så inatt har jag inte sovit många minuter utan legat och väntat på att få en kaskad kräks över mig, men det har inte hänt något...puh! 

Nu verkar hon ändå rätt ok, även om hon har lite feber. Jag hoppas verkligen att vi andra klarar oss. Det har varit alldeles för mycket sjukdomar på sistone, är så trött på det nu!
Ursäkta, kände att jag bara måste få klaga lite...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<