Nattsudd...

Sitter här mitt i natten, kan inte sova! :(
Visst är det jobbigt när man liksom inte kan slappna av och man ligger där och tänker på att man verkligen måste sova...grrr....det kan ju driva en till vansinne!

Så, för en kort stund sitter jag och tittar på hemnet.
Det är verkligen en bra inspirationskälla.
Här tittar jag in titt som tätt och hamstrar lite bilder till min inspirationsmapp! :)
Idag får nog dessa sparas.

Fler bilder från den här lägenheten kan ni hitta här inne på hemnet.

Annars då, ja idag ska jag ha en liten ta-hand-om-mig-själv-dag! :)
Det kanske behövs efter den här natten.
Massage på jobbet, gå till frissan och träna sen.
Nice! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<