Och så var det måndag...igen

Foto/redigering: ©Anna-Mia Rehn


Igår var vi hos min kära mamma och firade henne, mumsade kakor och tårta så det stod härliga till! Och sen orkade vi inte laga någon mat så det fick bli hämtpizza här. 
Hmm...idag får det bli skärpning! :)

Här är det annars en trögstartad måndag, som alla dagar nu för tiden. Sitter här och dricker morgonkaffet, surfar runt lite och funderar på vad vi ska hitta på idag? Det är studiedag så dagis har stängt så jag och barnen har en hemmadag framför oss.

Jag ska nog börja plocka undan julen lite tror jag. Visst är det så att man längtar efter att plocka fram alla julsaker, men nu tycker man det är vansinnigt skönt att få bort dem och få lite rena och fina ytor. Flytta runt saker och förändra lite! Sån´t gilllar jag! :)

Ha en härlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<