Bara älskar...by nord

Idag har varit en riktig fixardag. 
Började dagen med en lång frukost, tog sedan på mig löparskorna och gav mig ut på en runda.
5 km blev det och jag måste säga att det kändes riktigt skönt att få röra på fläsket igen! :) 
 
Sen har vi ägnat en stor del av resten av dagen till att reparera bord i förrådet och sedan plocka ordning på allt  igen. Sånt tar sån tid, men det är skönt när det är ordning och reda på saker och ting! Tavlan som jag köpte har även den funnit sin plats, så har också den sönderklippta inspirationskatalogen från By Nord fått! :) Det är så fina bilder så det är inte klokt och de kunde jag ju inte bara med att lägga i pappersåtervinningen. Så, nu sitter de uppsatta på en stor bit frigolit på väggen här bakom min rygg...
 
Det är något med de här bilderna som gör att jag längtar och drömmer mig bort när jag tittar på dem. Gör ni?
 
 
Vill ni se mer av by nord kan ni gå in här!
 
Nu sitter jag här med ett glas rött i handen, för det är jag väl värd efter språngmarsch och allt hemmafix!? ;) Hoppas också på att barnen kan komma i säng lite skapligt så att man kanske kan få se en film ikväll. Men, det är väl inte särskilt troligt. På sistone somnar våra barn framåt halv tio och vaknar mellan sex och sju på morgonen! Tänk om man själv hade hälften av deras energi! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<