Besök på Loppis!

I veckan har det besökts två loppisar, men jag har inte köpt ett endaste dugg, vilket är synnerligen ovanligt. Jag gillar loppisar, att titta och känna på "gamla ting" som liksom har en historia med sig. Ofta fantiserar jag lite kring människorna som kanske ägt sakerna och det är det som jag gillar. 
 
Loppisen i Fornåsa var dock en riktig besvikelse. Det fanns mycket saker men det var oerhört rörigt och jag tyckte det var väldans dyrt för att vara en loppis! Kommer nog inte att åka dit igen, gillade dock byggnaden väldigt mycket! :)
 
 
Sen besökte jag och Emilia Hjärta-till-hjärta här om dagen. Men, det var inte riktigt klokt vad mycket folk det var! Vi kom dit tio minuter efter att det öppnat och då hade vi svårt att få parkering. Folk var lite som galna, sprang omkring och liksom "ryckte" till sig saker. Men inte vi inte, eftersom vi inte var på jakt efter något speciellt mer än ett äventyr - så följde vi strömmen...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<